• Wakacje, znów będą wakacje (12.06.2019 r.)

• Nowe zdjęcia zostały dodane do galerii Wakacje, znów będą wakacje (12.06.2019 r.).

Co to znaczy ,,leżeć do góry brzuchem” czy ,,naładować akumulatory”?  W dniu 12.06.2019 r., uczniowie z oddziału O ,,B’’ poznali znaczenie różnych dziwnych powiedzeń, stosowanych przez dorosłych zawartych w książce G. Kazdepke pt.: ,,Powrót Bartusia czyli Co To znaczy…po raz drugi”. Uczniowie wykonali, także wakacyjne prace związane z poznanymi nowymi powiedzeniami😊

W roli lektora wystąpiła wychowawczyni oddziału O ,,B’’ pani Agnieszka i pani Justyna z IV ,,A’’. Wszystkim dzieciom życzymy BEZPIECZNYCH I UDANYCH WAKACJI‼😊

Autor: Justyna Tyszka

• Klasa 2.c i 3.a na wycieczce w Sochaczewie i Żelazowej Woli (06.06.2019r)

• Dnia 6 czerwca 2019 r. wybraliśmy się na jednodniową wycieczkę. Najpierw pojechaliśmy do Sochaczewa, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Kolejnictwa. Poznaliśmy historię kolei wąskotorowej i nie tylko… Dowiedzieliśmy się, że  pierwsze wagony były ciągnięte przez konie. Bardzo podobała nam się  „Warszawa” (samochód) poruszająca się po torach. Potem cofnęliśmy się w czasie… , bo odbyliśmy podróż  pociągiem „Retro”.  Gdy pociąg zatrzymał się, wysiedliśmy i okazało się, że dotarliśmy do Puszczy Kampinoskiej. No i rozpoczął się spacer, podczas którego podziwialiśmy piękno przyrody, a  pani przewodnik opowiedziała nam o zwyczajach mieszkańców puszczy. Kiedy zaczął doskwierać nam głód, dotarliśmy na polanę i zjedliśmy pyszną kiełbaskę upieczoną na ognisku. Następnie ruszyliśmy do Żelazowej Woli, aby obejrzeć dom urodzenia Fryderyka Chopina oraz otaczający go park. W czasie spaceru uroczymi alejkami towarzyszyła nam muzyka Chopina.

Wycieczka była pełna atrakcji, dlatego czas minął nam szybko. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do domu.

Uczniowie klasy 2.c i 3. a

• Zakręcona akcja w klasie 1b (10.06.2019 r.)

• „ Zakręcona akcja” – czyli zbiórka nakrętek w klasie I B.

Wraz z końcem roku szkolnego nadszedł czas podsumowania naszej klasowej zbiórki nakrętek. Trochę się tego nazbierało : )

Zbiórka pozwoliła nam wszystkim uświadomić sobie jak ważne jest bezinteresowne pomaganie innym i nauczyła nas stałych nawyków oraz zachowań proekologicznych.

Sprawiła nam również mnóstwo radości. Zachęcamy wszystkich do podobnej inicjatywy bowiem, warto pomagać …

• Trening karate w kl. 1d (07.06.2019 r.)

• W piątek, 7 czerwca, Emilka – uczennica klasy I d przeprowadziła wspaniałą lekcję dla swoich koleżanek i kolegów z klasy – trening karate. Podczas lekcji uczniowie dowiedzieli się, że jest to sport, który rozwija zarówno fizycznie jak i duchowo. Uczy samodyscypliny, wytrwałości oraz koncentracji. Emilka opowiedziała m.in. o zasadach, którymi powinna kierować się osoba trenująca karate, zapoznała z podstawowym słownictwem używanym w tej dyscyplinie sportowej, stopniami. Pokazała również swoje najnowsze trofeum

Emilko, gratulujemy Ci sportowej pasji! To wspaniałe, że dzielisz się nią z innymi. Jesteśmy z Ciebie dumni i życzymy kolejnych sukcesów